Onze diensten

Om een correcte en kwaliteitsvolle service aan te bieden, voeren wij alle onderhouds- en herstellingswerken aan de Melitta volautomatische espresso-toestellen en aan de Swirl Quinto handstofzuigers enkel uit in ons herstel-atelier. Wij gaan dus niet op verplaatsing!

Als u graag een herstelling wenst, kan u kiezen uit volgende mogelijkheden, namelijk:

Inleveren

PNG-afbeelding-AF2E87F4C5CB-1.png

U brengt uw toestel naar ons toe tijdens onze openingsuren. Hiervoor is geen afspraak nodig. Uw toestel wordt dan binnen de 5 werkdagen hersteld volgens de voorwaarden van Tecnico Service. Als uw toestel hersteld is, wordt u telefonisch of via mail gecontacteerd voor de ophaling van uw toestel.

Verzenden

Schermafbeelding 2022-07-26 om 08.24.12.png

U kan het toestel naar ons toe sturen met een transporteur van uw keuze. Zorg er evenwel voor dat uw verzending goed ingepakt en verzekerd is, want Tecnico Service zal niet instaan voor de geleden transportschade. De kosten die daaraan verbonden zijn, dienen door de klant (afzender) bekostigd te worden. Voor de retourzending maken wij gebruik van Bpost. Deze retourzending zal 15€ kosten en wordt mede verrekend met de eindfactuur van de herstelling. Als u graag een herstelling wenst en het toestel naar ons toestuurt, laat het ons dan graag even weten.

Op afspraak

PNG-afbeelding-AF2E87F4C5CB-1.png
Schermafbeelding 2022-07-26 om 08.43.59.png

U boekt via ons boekingssysteem een afspraak in. U komt met uw toestel bij ons langs op uw ingeboekte afspraak. Terwijl u wacht, wordt uw toestel hersteld. U dient rekening te houden met een wachttijd van 1u tot en met 1,5u tijdens de herstelling van uw toestel. Deze plaatsen zijn helaas wel beperkt. 

Transportbox

Schermafbeelding 2022-07-26 om 08.24.12.png
Schermafbeelding 2022-07-26 om 08.32.36.png

Dit betekent dat wij via onze transporteur “Bpost” een lege transportkist naar u toesturen. In deze beschermende kist kunt u dan uw toestel veilig plaatsen. Door het meegeleverde retourticket te gebruiken, kunt u dan via een Bpost-kantoor/punt deze transportkist (met uw toestel erin geplaatst) terug naar ons toe sturen. U wordt op de hoogte gebracht van de ontvangst van uw toestel. Wij herstellen uw toestel na ontvangst binnen de 2 werkdagen. Van zodra deze hersteld is, brengen wij u op de hoogte hiervan. Daarna sturen wij het herstelde toestel naar u toe. Als u het toestel ontvangen heeft, dient u enkel nog de lege transportkist naar ons toe te sturen met het meegeleverde retourticket via een Bpost-kantoor/punt. Deze service kost 60,00€ incl. btw. Indien u hiervan gebruik wenst te maken, dient u ons dit te vermelden bij de aanmelding van uw toestel.