Over Tecnico Service

Het ontstaan van Tecnico Service.

 

Het ontstaan van Tecnico Service situeert zich in het begin van het jaar 2012. Benny begon toen in bijberoep als service-technieker voor het kwaliteitsvolle merk Melitta. Deze activiteit groeide beetje bij beetje uit en zo begon de passie voor techniek dan ook te groeien. In 2019 werden we door Melitta NV en Melitta Professional erkend als een “Officiële Melitta verdeler”. Na deze herkenning zijn we onze onderneming verder beginnen uitbouwen. Dankzij de ongelooflijke steun van zijn vrouw Evelyne in dit project, kreeg Benny alle kansen en vrijheid om het project verder te laten ontwikkelen en uit te breiden. In 2022 hebben we onze activiteiten uitgebreid en zijn we ook als officieel Swirl Service Partner herkend. 

 

"Officieel erkende Premium Partner van Melitta NV en Swirl".

Onze diensten bestaan uit het onderhouden en het uitvoeren van herstellingen aan volautomatische espressomachines, de koffiezetters van de Momentum-reeks zoals Epos en Epour van het kwaliteitsmerk “Melitta” en de Swirl Quinyo steelstofzuiger. Is uw toestel “binnen garantie" of "buiten garantie” en u heeft een storing of een technisch probleem? Dan staan wij steeds voor u klaar om dit ook op te lossen.

PNG-afbeelding-7A80FD827D6F-1_edited.png
cwxqjvz8ic8enipond0w.png